• پارسا، پویا (۱۳۸۸) مهارت‌های زندگی. ضرورت دنیای امروز. دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، چاپ نشده.

    • تاتینا بلداجی، ام لیلا؛ فروزان، آمنه؛ رفیعی، حسن (۱۳۹۰) کیفیت زندگی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور و زنان شاغل خدماتی. ‌فصل‌نامه رفاه اجتماعی، دوره۱۱، شماره۴، ص ۲۸ -۹٫

    • جعفری، عیسی و همکاران (۱۳۹۱) رابطه بهزیستی معنوی و سرسختی روان شناختی با سلامت روانی سالمندان. مجله تحقیقات علوم رفتاری، دوره۱۰، شماره۶، ص ۴۴۰ – ۴۳۱٫

    • حاتمی، حمیدرضا؛ رضایی، علی محمد (۱۳۸۹) روش شناسی تحقیقات علّی مقایسه­ ای در حوزه امنیت. دوماهنامه توسعه انسانی پلیس، سال۷، شماره۳۱، ص ۱۴۸ – ۱۳۱٫

    • حرمتی، یاشار (۱۳۸۹) بررسی مهارت های اجتماعی دانش اموزان ورزشکار دختر در رشته‌های مختلف ورزشی. دانشگاه اصفهان، چاپ نشده.

    • حسینی، سید ابوالقاسم (۱۳۶۳) اصول بهداشت روانی. (چاپ دوم) مشهد: انتشارات دانشگاه مشهد.

    • حقیقی، ج؛ عطاری، ی؛ رحیمی، س؛ سلیمانی نیا،ل (۱۳۷۸) رابطه سرسختی و مؤلفه های آن با سلامت روانی در دانشجویان پسر دوره کارشناسی دانشگاه. مجله علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز، دوره۳، شماره۴، ص ص ۱۸ -۱٫

    • حقیقی، ماه منیر و همکاران (۱۳۹۲) بررسی ارتباط بین سرسختی روان شناختی و کیفیت زندگی در زنان سرپرست خانواد شاغل در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمای استا آذربایجان غربی. مجله دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه، دروه۱۱، شماره۵٫

    • حیدری، غلام حسین (۱۳۸۷) هنجاریابی پرسشنامه ی بهزیستی اجتماعی. نشریه اندیشه و رفتار در روانشناسی بالینی، شماره۷، ص ۴۰ -۱۳٫

    • روغنچی، محمود (۱۳۸۴) بررسی رابطه جهت­گیری مذهبی با سلامت روان در دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه. دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، چاپ نشده.

    • زاهد بابلان، عادل و همکاران (۱۳۹۰) بررسی ارتباط سرسختی روان شناختی و گذشت با امید در ورزشکاران. دانشگاه محقق اردبیلی، چاپ نشده.

    • زاهد بابلان، عادل و همکاران (۱۳۹۰) نقش بخشش و سرسختی روان شناختی در پیش‌بینی امید. مجله دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، سال۱۲، شماره۳، پیاپی۴۵٫

    • زاهد، عادل و همکار (۱۳۹۰) بررسی ارتباط سرسختی و امید با خودکارآمدی دانشجویان ورزشکار. دانشگاه محقق اردبیلی، چاپ نشده.

    • سامانی، سیامک؛ جوکار، بهرام؛ صحراگرد، نرگس (۱۳۸۶) تاب آوری، سلامت روان و رضایت از زندگی. مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران، دوره۱۳، شماره۳ : ۲۳۱-۲۹۰٫

    • سیف،‌ علی اکبر (۱۳۷۱) ‌روان شناسی پرورشی. (چاپ هفتم) تهران: انتشارات آگاه.

    • شریفی، خلیل؛ عریضی، حمیدرضا؛ نامداری، کوروش (۱۳۸۴) بررسی رابطه بین عملکرد خانواده و سرسختی روانشناختی در دانش آموزان. ‌فصل‌نامه دانشور رفتار، دوره۱، سال۲، شماره۱۰، ص ۹۴-۸۵٫

    • شعاری نژاد، علی اکبر (۱۳۸۴) درآمدی در روانشناسی انسان. (چاپ سوم) تهران: انتشارات آزاده.

    • طارمیان، فرهاد؛ مهریار، امیر هوشنگ (۱۳۸۸) اثربخشی برنامه‌ آموزش مهارت‌های زندگی به منظور پیشگیری از مصرف مواد مخدر در دانش‌آموزان دوره‌ راهنمایی. مجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، دروه۱۶، شماره۶۵، ص ص ۸۸ – ۷۷٫

  • عاشوری، محمد؛ جلیل ‌آب‌کنار، سیده سمیه؛ حسن زاده، سعید؛ پورمحمد رضای تجریشی، معصومه (۱۳۹۱) اثربخشی آموزش مهارت زندگی بر سلامت روان دانش‌آموزان کم شنوا. ‌فصل‌نامه علمی پژوهشی توانبخشی، دوره۱۳، شماره۴، ص ص ۵۷ – ۴۸٫

    1. Maddi ↑

    1. – gilbert-botvin ↑

    1. Ginter ↑

    1. klingman ↑

    1. Crnin ↑

    1. Nastasia ↑

    1. schogiel ↑

    1. miller ↑

    1. Weist ↑

    1. Wotld ↑

    1. Daraen ↑

    1. Joudy ↑

    1. type A personality ↑

    1. goal striving ↑

    1. ۲ -involvement ↑

    1. ۳-drive ↑

    1. ۵- Rodovalt ↑

    1. ۶ -Agostiss dotier ↑

    1. ۷-distrees ↑

    1. ۸ – nowack ↑

    1. ۹-Burnout ↑

    1. ۱-Sulommon.et.al ↑

    1. ۱-Factor analyses ↑

    1. ۲-Funk ↑

    1. ۳-Mcniel ↑

    1. ۴-Kozma ↑

    1. ۵-Stone ↑

    1. ۶-Hanna ↑

    1. ۱-Averill ↑

    1. ۱-Averill ↑

    1. deviance ↑

    1. five factors model ↑

    1. social groups ↑

    1. aggression ↑

    1. social level ↑

    1. poverty ↑

    1. Keyes ↑

    1. social challenges ↑

    1. Social Actualization ↑

    1. Social Coherence ↑

    1. Social Integration ↑

    1. Social Acceptance ↑

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...