دانلود فایل های دانشگاهی – قسمت 16 – 3 |
اکنون بر اساس خوشبینانهترین آمارها فقط ۲۵ درصد از شاغلان بخش گردشگری آموزش دیدهاند. با توجه به کیفیت نامطلوب، محدود، سطحی و بسیار کوتاه برخی از این آموزشها، میتوان احتمال داد که حداقل نیمی از این افراد نیز از آموزشهای کافی و مفید بهرهمند نشده اند. کمبودها و نیازها تقریباً تمام سطوح مختلف آموزش گردشگری، اعم از آموزش عالی و آموزشهای فنی و کاربردی در زمینههای مدیریت و خدمات هتلداری، دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان و غیره را در بر میگیرد (سینایی، ۱۳۸۲).
تمام این شرایط نشان میدهد که نظام آموزش گردشگری، واحدهای آموزشی، امکانات و تجهیزات آموزشی و از همه مهمتر، معیارها و ضوابط نظارتی و چگونگی اعمال آن ها باید به سرعت متحول شوند. ایجاد این تحولات همچنین مستلزم ارائه تسهیلات و معافیتهایی به
-
- Rainbird ↑
-
- Rea ↑
-
- Noy ↑
-
- Tannenbaum & Woods ↑
-
- Lingham, Rechley, & Rezania ↑
-
- Hanson ↑
-
- Vays ↑
-
- Effectiveness of Training ↑
-
- Assessment of Training Effetivenes ↑
-
- Desler ↑
-
- Dafft ↑
-
- learning ↑
-
- actions ↑
-
- pre-service education ↑
-
- in-service education ↑
-
- Nikols ↑
-
- ۱-.Druker ↑
-
- ۱٫Daft ↑
-
- ۲٫Kaket ↑
-
- ۱٫Wikipedia ↑
-
- Gibson ↑
-
- Atziyoni ↑
-
- Hoy &Miskel ↑
-
- Yachman and sishor ↑
-
- Argeris ↑
-
- Benis ↑
-
- ۴ Likret ↑
-
- ۵ Bekard ↑
-
- Frest ↑
-
- Esterof and Eshmit ↑
-
- Koloni ↑
-
- Kobin and Rorbaft ↑
-
- Objective Oriented Model ↑
-
- Odiorne ↑
-
- Defillips ↑
-
- Content Evaluation -Input Evaluation – Process Evaluation -Out put Evaluation ↑
-
- Training Validation System ↑
-
- Patrik,kerk ↑
-
- The Integrated Model of Training Evaluation and Effectiveness ↑
-
- Alvarez, Salas & Garofano ↑
-
- Kraiger ↑
-
- Noe’s Model of Motivational Influences on Training Effectiveness ↑
-
- Baldwin and Ford’s Model of Training Transfer ↑
-
- Freeman ↑
-
- Mathieu and Martineau’s Model of Training Effectiveness ↑
-
- Transmittal Model ↑
-
- Ability ↑
-
- Environment ↑
-
- Motivation ↑
-
- Secondary Influences ↑
-
- Individual Variable ↑
-
- Situational Variable ↑
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1401-09-25] [ 07:32:00 ب.ظ ]
|