اکنون بر اساس خوشبینانه‌ترین آمارها فقط ۲۵ درصد از شاغلان بخش گردشگری آموزش دیده‌اند. با توجه به کیفیت نامطلوب، محدود، سطحی و بسیار کوتاه برخی از این آموزش‌ها، می‌توان احتمال داد که حداقل نیمی از این افراد نیز از آموزش‌های کافی و مفید بهره‌مند نشده اند. کمبودها و نیازها تقریباً تمام سطوح مختلف آموزش گردشگری، اعم از آموزش عالی و آموزش‌های فنی و کاربردی در زمینه‌های مدیریت و خدمات هتلداری، دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان و غیره را در بر می‌گیرد (سینایی، ۱۳۸۲).

تمام این شرایط نشان می‌دهد که نظام آموزش گردشگری، واحدهای آموزشی، امکانات و تجهیزات آموزشی و از همه مهمتر، معیارها و ضوابط نظارتی و چگونگی اعمال آن ها باید به سرعت متحول شوند. ایجاد این تحولات همچنین مستلزم ارائه تسهیلات و معافیت‌هایی به

    1. Rainbird ↑

    1. Rea ↑

    1. Noy ↑

    1. Tannenbaum & Woods ↑

    1. Lingham, Rechley, & Rezania ↑

    1. Hanson ↑

    1. Vays ↑

    1. Effectiveness of Training ↑

    1. Assessment of Training Effetivenes ↑

    1. Desler ↑

    1. Dafft ↑

    1. learning ↑

    1. actions ↑

    1. pre-service education ↑

    1. in-service education ↑

    1. Nikols ↑

    1. ۱-.Druker ↑

    1. ۱٫Daft ↑

    1. ۲٫Kaket ↑

    1. ۱٫Wikipedia ↑

    1. Gibson ↑

    1. Atziyoni ↑

    1. Hoy &Miskel ↑

    1. Yachman and sishor ↑

    1. Argeris ↑

    1. Benis ↑

    1. ۴ Likret ↑

    1. ۵ Bekard ↑

    1. Frest ↑

    1. Esterof and Eshmit ↑

    1. Koloni ↑

    1. Kobin and Rorbaft ↑

    1. Objective Oriented Model ↑

    1. Odiorne ↑

    1. Defillips ↑

    1. Content Evaluation -Input Evaluation – Process Evaluation -Out put Evaluation ↑

    1. Training Validation System ↑

    1. Patrik,kerk ↑

    1. The Integrated Model of Training Evaluation and Effectiveness ↑

    1. Alvarez, Salas & Garofano ↑

    1. Kraiger ↑

    1. Noe’s Model of Motivational Influences on Training Effectiveness ↑

    1. Baldwin and Ford’s Model of Training Transfer ↑

    1. Freeman ↑

    1. Mathieu and Martineau’s Model of Training Effectiveness ↑

    1. Transmittal Model ↑

    1. Ability ↑

    1. Environment ↑

    1. Motivation ↑

    1. Secondary Influences ↑

    1. Individual Variable ↑

    1. Situational Variable ↑

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...