Cone / Roper Cause Related Teen survey (1999)نگرش نوجوانان امریکایی به بازاریابی حمایتی

– بازاریابی حمایتی برای جوانتر­ها اصولا جذاب است.

– نوجوانان امریکایی واکنش مطلوبی داشتند و باعث تسزیع روند بازاریابی حمایتی شدند.

۵-۲- مدل مدیریت تصویر (هویت بصری) سازمانی

مدل مدیریت تصویر (هویت بصری) سازمانی نشان می­دهد که روند تصویر سازمانی چگونه ساخته شده است، که به نوبه خود، می ­تواند به منظور توسعه یک مدل تحقیقاتی مورد استفاده قرار گیرد. در طول سه دهه گذشته، مدل­های مختلفی از مدل مدیریت تصویر (هویت بصری) سازمانی بیان شده است. این­ها عبارتند از: Kennedy (1977), Dowling (1986), Abratt (1989), Stuart (1998, 1999), Markwick and Fill (1997) and Balmer and Gray (2000).

به نظر می­رسد که در برخی از این مدل­ها، نویسندگان هویت سازمانی با تصویر سازمانی را اشتباه ‌گرفته‌اند. در حالی که مدل­های اولیه در تشکیل تصویر سازمانی متمرکز ‌شده‌اند و از مفهوم هویت سازمانی استفاده نمی­­کنند، سایر مدل­ها فرایند مدیریت هویت سازمان را نشان می­ دهند. این مدل­ها در جدول ۲-۲ خلاصه شده است.

جدول ۲-۲ : خلاصه‌ای از مدل­های مدیریت هویت سازمانی/ تصویر سازی سازمانی