1. – رضا موسی زاده ، حقوق اداری ۲-۱ و بنیاد حقوق میزان ، چاپ چهاردهم ، زمستان ۹۱ ↑

    1. – منوچهر طباطبایی موتمنی ، حقوق اداری ویراست است سوم همراه با اضافات ) . انتشارات سمت ، چاپ پانزدهم ، زمستان ۸۷ ، ص ۱۶۱ . ↑

    1. – محمد امامی ، کوروش استوار سنگری ، حقوق اداری ، جلد اول ، بنیاد حقوقی میزان ، چاپ دوم ، پاییز ۸۷ ، ص ۱۴۰ ↑

    1. – ناصر ، نیاصرم ، داستان خانه سینما و معاونت سینمایی ؛ از تعامل تا تقابل ، مجله وکالت ، اسفند ۹۰ ، شماره ۹۳٫ ↑

    1. http://fa.wikipedia. org ↑

    1. www.isha.ir

    1. – کاظم معتمدنژاد، رویا معتمدنژاد، حقوق ارتباطات ، جلد یک، دفتر مطالعات و توسعه رسانه ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،، چاپ اول، ۸۶، ص ۱۶۷٫ ↑

    1. – نظام، بهرامی کمیل، نظریه رسانه ها جامعه شناسی ارتباطات، انتشارات کویر، چاپ اول، ۸۸، ص ۱۱۶٫ ↑

    1. – Oscar ↑

    1. – ماده ۲ آیین نامه شورای عالی سینما مصوب ۱۲/۱۱/۱۳۸۹ شورای عالی اداری ↑

    1. – اصل ۱۲۷ قانون اساسی : « رئیس جمهور می‌تواند در موارد خاص ، بر حسب ضرورت با تصویب هیات وزیران نماینده یا نمایندگان ویژه با اختیارات مشخص تعیین نماید. در این صورت تصمیمات نماینده یا نمایندگان مذکور در حکم تصمیمات رئیس جمهور و هیات وزیران خواهد بود » . ↑

      1. – اصل ۱۳۸ قانون اساسی : « علاوه بر مواردی که هیات وزیران یا وزیری مامور تدوین آیین نامه های اجرایی قوانین می شود هیات وزیران حق دارد برای انجام وظایف اداری و تامین اجرای قوانین و تنظیم سازمان های اداری به وضع تصویب نامه و آیین نامه بپردازد هر یک از وزیران نیز در حدود وظایف خویش و مصوبات هیات وزیران حق وضع ایین نامه و صدور بخش نامه را دارد ولی مفاد این مقررات نباید با متن و روح قوانین مخالف باشد دولت می‌تواند تصویب برخی از امور مربوط به وظایف خود را به کمیسیون های متشکل از چند وزیر واگذار نماید . مصوبات این کمیسیونها در محدوده قوانین پس از تأیید رئیس جمهور لازم الاجرا است . تصویب نامه ها و آیین نامه های دولت و مصوبات کمیسیون های مذکور در این اصل ضمن ابلاغ برای اجرا به اطلاع رئیس مجلس شورای اسلامی می‌رسد تا در صورتی که آن ها را خلاف قوانین بیابد با ذکر دلیل برای تجدید نظر به هیات وزیران بفرستد . » ↑

    1. – قاسم محمد زاده ، شورای عالی سینما ، مجله وکالت ؛ سال چهاردهم ، دوره جدید شماره یک ، اسفند ۱۳۹۰ ↑

    1. – شورای عالی سینما نهادی غیر قانونی است ، مصاحبه با محمد حسین زارعی ، مجله وکالت ، شماره ۳۹ ، اسفند ۹۰٫ ↑

    1. – قاسم محمد زاده ، شورای عالی سینما ، مجله وکالت ، سال چهاردم ، دوره جدید شماره یک ، اسفند ۹۰ ↑

    1. – پیترکری، جوساندرز، ترجمه حمیدرضا ملک محمدی، حقوق رسانه، بنیاد حقوقی میزان، چاپ اول، بهار۸۶، ص ۸۹٫ ↑

    1. – سید محسن هاشی ، عدالت و آزادی هدف نهایی قوانین و مقررات .http//www.seyyedmohsen hashemi .com ↑

    1. – اصل هفتاد و یکم : « مجلس شورای اسلامی درعموم مسائل در حدود مقرر در قانون اساسی می‌تواند قانون وضع کند». ↑

    1. – اصل ۹۰ : « هر کس شکایتی از طرز کار مجلس یا قوه مجریه یا قوه قضائیه داشته باشد می‌تواند شکایت خود را کتبا به مجلس شورای اسلامی عرضه کند. مجلس موظف است ‌به این شکایات رسیدگی کند و پاسخ کافی دهد و در مواردی که شکایت به قوه مجریه و یا قضائیه مربوط است رسیدگی و پاسخ کافی از آن ها بخواهد و در مدت متناسب نتیجه را اعلام نماید و در مواردی که مربوط به عموم باشد به اطلاع عامه برساند » . ↑

    1. – سید محمد هاشمی ، حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران ، جلد دوم ، حاکمیت و نهادهای سیاسی ، چاپ بیست و سوم ، بنیاد حقوق میزان ، تابستان ۹۱ ، ص ۱۷۸٫ ↑

    1. – نظرات شورای نگهبان ۳۸۱۳-۳/۴/۶۰، ۴۵۱۳-۲/۲/۶۱، ۸۷۷-۱۲/۳/۶۲، ۴۷۳۷-۸۸/۴/۶۱ و ۵۳۴۸-۱/۱۱/۶۴٫ ↑

    1. – نظر ۵۳۴۸ – ۱/۱۱/۶۴ شورای نگهبان ↑

    1. – comite d;organization de l’ industrie cinematographiqve (colc) ↑

    1. – Institvt des havtes etudes cinematographiques ↑

    1. -CNC ↑

    1. – حجت الله ایوبی ، دولت و سینما در فرانسه راهکارهای ایستادگی در برابر سینمای امریکایی ↑

    1. – محمد حسین نعیمی ، بررسی تطبیقی نظام مدیریت سینمای ایران و فرانسه ↑

    1. – همان ↑

    1. – unifrance ↑

    1. – همان ↑

    1. http://www.syyed moohsen hashemi.com ↑

    1. – سید محسن هاشمی ؛ عدالت و آزادی هدف نهایی قوانین و مقرراتHattp:///www.seyyed mohsen hashemi.com ↑

    1. – محمد امامی ، کورش استوار سنگری ، حقوق اداری ، جلد اول ، بنیاد حقوقی میزان ، چاپ دوم ، پاییز ۸۷ ، ص ۱۵۴ ↑

    1. – نقل از روزنامه رسمی شماره ۱۹۹۲۰- ۲/۵/۱۳۹۲ ↑

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...